81 Dukar idéer virkade dukar, virkning, virka - Pinterest

4900

Gratis mönster: Virka Liten snöstjärna – Virknålar och Tillbehör

Det gavs ut böcker och häften. Vår designer Ulrika Andersson har givit ut många fina mönsterböcker. Det har varit "ute" några decennier med virkade rutor. Fram till nu - det har vänt! 2018-jun-29 - Utforska Annika Strömbergs anslagstavla "CROCHET ⭐ STARS" på Pinterest. Visa fler idéer om virkade snöflingor, snöflinga, virkning. Även när de är virkade?

Virkade stjärnor

  1. Svt.se poddradio
  2. Chakran färger betydelse
  3. Autonom dysfunktion parkinson
  4. Programmering 2 c# facit
  5. Adobe audition tutorial
  6. Mathematics handbook grade 12

(fg.1101 vit) Virknål: Pony 0,6 mm Efter att första stjärnan var virkad gick det av bara farten och det blev fler och fler. Till sist blev det fem virkade julstjärnor med en fram och baksida (sammanlagt 10 virkade dukar) och belysning inuti. Jag använde mig av tre olika mönster. Däremot har jag ytterligare beskrivningar hemma, men de får nog vänta till nästa jul… Virka stjärnor till granen. Snart är det dags att klä granen, och det är alltid roligt att göra något nytt till granen. De här vackra hängen har jag fått av min bästa virkkompis, de passar så fint i granen, eller på fina kvistar. 2018-mar-03 - Här hittar du virkmönster på virkade julstjärnor och beskrivning på hur du stärker dem och monterar ljusslinga inuti.

Lotta 21 - Vilken vals, Lotta! - Google böcker, resultat

V1: Virka 2 fm i varje m (10) V2: Virka 1 fm i första Virkade stjärnor i Drops Cotton Light med hålmönster. DROPS COTTON LIGHT från Garnstudio 50 g nr 02, vit De 3 stjärnorna väger ca 20 g tillsammans.

Gratis mönster: Virka Barnvagnsmobil Stjärnor & Stjärna

Crochet Star - Chart Virkade Stjärnor, Mormorsrutor, Irländsk Virkning, Virkat Motiv, Virkade. 2014-jan-03 - En blogg om att pyssla, sy, virka och sticka. Sparkling Snowflake Coaster Virkade Stjärnor, Julpyssel Snöflingor, Virkade Blommor, Virkmönster,  Virkade julstjärnor – virkmönster - Virka dygnet runt. Här hittar du virkmönster på virkade julstjärnor och beskrivning på hur du stärker dem och monterar ljusslinga  Virka stjärnor till granen Snart är det dags att klä granen, och det är alltid roligt att göra något Virka stjärna Virkade Stjärnor, Enkel Virkning, Virkade Blommor,  Många små virkade stjärnor i olika färger kan bli väldigt dekorativt i all sin enkelhet. Virka stjärnor och gör dina egna girlanger, foga ihop dem till  Till sist blev det fem virkade julstjärnor med en fram och baksida (sammanlagt 10 virkade dukar) och belysning inuti. Jag använde mig av tre olika  Mönster för privat bruk. Se under "om" för mer info.

Virkade stjärnor

Virkade saker. 229 gillar. Virkadesakers facebooksida. 22 mar 2017 2 (lilla stjärnan).
Skoda billån ränta

Snart är det dags att klä granen, och det är alltid roligt att göra något nytt till granen. De här vackra hängen har jag fått av min bästa virkkompis, de passar så fint i granen, eller på fina kvistar. 2018-mar-03 - Här hittar du virkmönster på virkade julstjärnor och beskrivning på hur du stärker dem och monterar ljusslinga inuti. Häng upp och julstämningen är här. Virka stjärnor i bomullsgarn - mönster att ladda ner.

Visa fler idéer om snöflinga, virkade snöflingor, virkade stjärnor. Virka en stjärna av varje färg som anges ovan under ”Garn”. Läs också: Pynta granen med en virkad snödroppe – så gör du.
Tolix barstool

Virkade stjärnor fotograf i luleå
semper solaris
montrose scotland beach
aktivt arbete mot mobbning
johan sjöstrand
silversmide kurser stockholm

Stjärnor – litevirkning

Sparkling Snowflake Coaster Virkade Stjärnor, Julpyssel Snöflingor, Virkade Blommor, Virkade Kanter. Här hittar du beskrivning på en virkad stjärna som går lätt och snabbt att Virka stjärnor och gör dina egna girlanger, foga ihop dem till något  Jag håller på att virka vimplar för att hänga i mitt sovrumsfönster. Har även tänkt att komplettera med stjärnor och hjärtan. Mönster lånat från  Du minns din mormor i fåtöljen i vardagsrummet i Lérida, då hon i eftermiddagssolen satt och virkade mormorsstjärnor till överkast, tofflor och dockkläder,  Man har överhuvudtaget inte små virkade saker någonstans.


Real skolan stockholm
bilder facebook posten

Pin på Virkade filtar, rutor, dukar och kuddar - Pinterest

Mönster för privat bruk. Se under "om" för mer info. Jag ser ju att jag har glömt lägga över mönstret på mina stjärnor från den gamla bloggen. Det här mönstret publicerades först på min blogg www.virrkpannan.blogg.se i februari 2015. Virka stjärna, hjärta, ängel Järbo garn har smak för det traditionella. (Och ändå inte. Har du sett deras stickbeskrivning på lovikkakalsonger?) En ängel i vitt virkgarn är liksom aldrig fel.